گلگت:جی بی کو نسل کے ووٹ کے حوالے سے کسی امیدوار سے میری ڈیل نہیں ہوئی ہے ،مقامی اخبارات میں مجھ سے منسوب خبریں من گھڑت،جھوٹ اور بے بنیاد ہیں،نوازخان ناجی|PassuTimesاُردُو

ناجیگلگت: بدھ، 06 اپریل، 2016ء – پھسو ٹائمز اُردُو (نعیم انور) قوم پرست رہنما و رکن اسمبلی نواز خان ناجی نے کہا ہے کہ جی بی کو نسل کے ووٹ کے حوالے سے کسی امیدوار سے میری ڈیل نہیں ہوئی ہے ،مقامی اخبارات میں مجھ سے منسوب خبریں من گھڑت،جھوٹ اور بے بنیاد ہیں ۔انہوں نے کہا کہ جی بی کونسل کیلئے
بی این ایف کا کوئی امیدوار میدان میں نہیں ہے اور نہ ہی میں نے کونسل کے ووٹ کے حوالے سے کسی سے حتمی وعدہ کیا ہے ۔انہوں نے کہا کہ جی بی کونسل کے ووٹ کیلئے سید افضل،محمد موسیٰ،محبوب علی(اوبامہ)،حاجی فدا سمیت متعدد امیدوار مجھ سے مسلسل رابطے میں ہیں مگر کسی کے ساتھ حتمی بات نہیں ہوئی ہے ۔تمام امیدوار میرے لیے قابل احترام ہیں مگر ووٹ اُس امیداور کو دونگا جو میری نظر میں جی بی کونسل کیلئے موزوں ہو گا ،انہوں نے کہا کہ اگر مذکورہ امیدواروں میں سے کسی کو مو زوں نہ سمجھا تو جی بی کونسل انتخابات کے روز غیر حاضر رہونگا۔میرے حوالے سے میڈیا میں چلنے والی ڈیل کی خبریں گمراہ کن اور حقائق کے منافی ہیں

Leave a Reply

